MANUALUL SISTEMULUI INTEGRAT DE MANAGEMENT AL CALITATII – LINK
MANUALUL SISTEMULUI INTEGRAT DE MANAGEMENT AL CALITATII editia II, revizia 1 – 2018 – LINK
Model procedura operaţionala – 2018 – LINK
PROCEDURI OPERATIONALE
PS-01 Controlul documentelor
PS-02 Controlul înregistrarilor
PS-03 Audit intern
PS-04 Controlul produsului/serviciului neconform
PS-05 Actiuni corective
PS-06 Actiuni preventive
PS-07 Codul de etica si deontologie universitara – LINK
PS-08 Inventarierea functiilor sensibile – LINK
PO-01 Analiza efectuata de management – 2018 – LINK
PO-02 Competenta, conştientizare, instruire – 2018 – LINK
PO-03 Managementul resurselor umane – LINK
PO-04 Mentenanţa echipamentelor – LINK
PO-05 Achiziţii – LINK
PO-06 Controlul echipamentelor de măsurare şi monitorizare – LINK
PO-07 Comunicarea interna – LINK
PO-08 Evaluarea satisfacţiei clientului si tratarea reclamaţiilor – LINK
PO-09 Semnarea şi înregistrare contractelor de muncă Cumul de funcţii pentru activitatea de cercetare – LINK
PO-10 Recrutarea Personalului didactic şi nedidactic auxiliar – LINK
PO-11 Angajarea Personalului didactic şi nedidactic auxiliar – LINK
PO-12 Angajarea Personalului didactic – LINK
PO-13 Stabilirea drepturilor salariale pentru personalul didactic – LINK
PO-14 Stabilirea drepturilor salariale pentru personalul nedidactic şi didactic auxiliar – LINK
PO-15 Întocmirea statelor de plată – LINK
PO-16 Încetarea contractului de muncă – LINK
PO-17 Sancţionare personalului didactic şi nedidactic auxiliar – LINK
PO-18 Autoevaluarea activitatii didactice si cercetare – LINK
PO-19 Desfăşurarea activităţii în Centrul de Informatizare şi Comunicaţii – LINK
PO-20 Desfăşurarea activităţii Biroul de comunicare şi Relaţii Publice – LINK
PO-21 Descrierea activităţii de achiziţie a publicaţiilor – LINK
PO-22 Descrierea activităţii. de evidenta şi catalogare a cărţilor – LINK
PO-23 Descrierea activităţii de evidenta şi catalogare a revistelor – LINK
PO-24 Descrierea activităţii de schimb interbibliotecară – LINK
PO-25 Descrierea activităţii de eliberare a legitimaţiei de bibliotecă – LINK
PO-26 Descrierea activităţii de împrumut carte şi acces sala – LINK
PO-27 Descrierea activităţii de gestionare a bibliot. filiale – LINK
PO-28 Descrierea activităţii de împrumut interbibliotecară – LINK
PO-29 Descrierea activităţii de întocmire şi actualizare a registrului de risc – LINK
PO-30 Finalizarea studiilor de licenţa – LINK
PO-31 Finalizarea studiilor de masterat – LINK
PO-32 Activitatea de funcţionare a DIDFR – LINK
PO-33 Descrierea activităţii de funcţionare – ERASMUS+ – LINK
PO-34 Deplasarea cadrelor didactice în străinătate – LINK
PO-35 Deplasarea doctoranzilor în străinătate – LINK
PO-36 Preluarea dosarelor de admitere ale studenţilor străini – LINK
PO-37 Metodologie privind ocuparea posturilor didactice si de cercetare-2022 – LINK
PO-38 Descrierea activităţii de analiza a managementului Staţiunii Didactice şi Experimentale (SDE)
PO-39 Acordarea burselor – LINK
PO-40 Exmatricularea studenţilor romani la propunerea facultăţilor – LINK
PO-41 Întreruperea studiilor – LINK
PO-42 Reînmatriculare studenţi romani – LINK
PO-43 Reluarea studiilor – LINK
PO-44 Activitatea profesionala a studenţilor – LINK
PO-45 Metodologia de organizare şi desfăşurare a admiterii în ciclul de studii universitare de licenţă-2022 – LINK
PO-46 Metodologia de organizare şi desfăşurare a admiterii în ciclul de studii universitare de masterat-2022 – LINK
PO-47 Metodologia de organizare şi desfăşurare a admiterii în ciclul de studii universitare de doctorale-2022 – LINK
PO-48 Organizarea şi desfăşurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice – LINK
PO-49 Descrierea activităţii a DPPD – LINK
PO-50 Mentinerea calitatii de titular in invatamant in anul universitar 2012-2013 – LINK
PO-51 Acodradrea gradaţiei de merit si a sporului de performanta academica – aprobata in Senat 08.02.2018 – LINK
PO-51 Acodradrea gradaţiei de merit si a sporului de performanta academica 2022 – LINK
PO-52 Majorare salar încadrare 10% – LINK
PO-53 Promovarea ofertei educationale si recrutare absolventi liceu – LINK
PO-54 Codul de Etica si Deontologie – LINK
PO-55 Imbunătăţirea calităţii activitatii didactice în urma evaluării cadrelor didactice de către studenţi – LINK
PO-56 Evaluare personal didactic auxiliar si nedidactic – LINK
PO-57 Postarea informatiilor pe site-ul universitatii – LINK
PO-58 Evaluarea activitatii didactice de catre studenti – LINK
PO-59 Informarea cadrelor didactice privind norma didactica – LINK
PO-60 Evaluare colegială – LINK
PO-61 Evaluare directorului de departament – LINK
PO-62 Recunoasterea de catre scoala doctorala a unor module si stagii din cadrul programului de master – LINK
PO-63 Procedura pentru alocare subdomeniu usamvcluj.ro – LINK
PO-64 Procedura alocare adresa de email – LINK
PO-65 Procedura predare-primire soft – LINK
PO-66 Procedura predare-primire computer-server
PO-67 Procedura pentru alocare ip public – LINK
PO-68 Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata – LINK
PO-69 Elaborarea proiectului de buget venituri si cheltuieli – LINK
PO-70 Organizarea si exercitarea controlului financiar preventiv propriu – LINK
PO-71 Inregistrarea, acordarea si justificarea avansurilor in numerar lei – LINK
PO-72 Efectuarea inventarierii patrimoniului – LINK
PO-73 Intocmirea, aprobarea si depunerea situatiilor financiare trimestriale si anuale – LINK
PO-74 Decontarea cheltuielilor de delegare in alta localitate in interesul serviciului – LINK
PO-75 Eliberearea din magazie a materialelor pentru consum
PO-76 Transmiterea fara plata a bunurilor aflate in stare de functionare – LINK
PO-77 Valorificarea activelor fixe si a bunurilor de natura obiectelor de inventar – LINK
PO-78 Casarea activelor fixe/bunurilor de natura obiectelor de inventar – LINK
PO-79 Evidenta obiectelor de inventar la locurile de utilizare si/sau pastrare – LINK
PO-80 Operatiunile de casa – LINK
PO-81 Evidenta bunurilor primite prin donatie – LINK
PO-82 Pastrarea si arhivarea documentelor contabile – LINK
PO-83 Monitorizarea planului de invatamant ID – LINK
PO-84 Actualizarea periodica a materialelor de studiu ID – LINK
PO-85 Monitorizarea sistemului tutorial si de comunicare bidirectionala ID – LINK
PO-86 Evaluarea performantelor coordonatorilor de discipline, cadrelor didactice evaluatoare si a tutorilor – LINK
PO-87 Perfectionarea personalului didactic si administrativ ID – LINK
PO-88 Recunoașterea de către USAMV a calității de conducător de doctorat sau a abilitării obținute în străinătate – LINK
PO-89 Desfășurarea activității în cadrul Oficiului juridic – 2018 – LINK
PO-90 Achizitia directa de produse/servicii/lucrari – LINK
PO-91 Descrierea activităţii de asigurare a intervenţiilor, întreţinerea şi repararea patrimoniului – LINK
PO-92 Descrierea activităţii de efectuare a curățeniei și dezinfecției în spațiile de învățământ – LINK
PO-93 Descrierea activităţii de întreţinerea parcului din universitate – LINK
PO-94 Programul de asigurare si imbunatatire a activitatii de audit – LINK
PO-95 Desfasurarea misiunii de audit. Interventia la fata locului – LINK
PO-96 Elaborarea proiectului planului anual – LINK
PO-97 Pregatirea misiunii de audit intern – LINK
PO-98 Raportarea rezultatelor misiunii de audit – LINK
PO-99 Urmarirea recomandarii misiunii de audit – LINK
PO-100 Elaborarea proiectului planului strategic – LINK
PO-101 Organizarea controlului financiar preventiv propriu (SDE)
PO-102 Organizarea și desfășurarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii SDE
PO-103 Gestionarea bunurilor materiale, obiectelor de inventar și mijlocelor fixe aflate în patrimoniul Stațiunii Cojocna
PO-104 Gestionarea bunurilor materiale, obiectelor de inventar și mijlocelor fixe aflate în patrimoniul Stațiunii de Cercetări Horticole Cluj-Napoca
PO-105 Gestionarea bunurilor materiale, obiectelor de inventar și mijlocelor fixe aflate în patrimoniul Stațiunii Jucu
PO-106 Gestionarea bunurilor materiale, obiectelor de inventar și mijlocelor fixe aflate în patrimoniul Stațiunii Hoia
PO-107 Organizarea controlului intern în domeniul financiar-contabil al SDE
PO-108 Întocmirea, aprobarea şi înregistrarea planului anual de control în domeniul financiar-contabil
PO-109 Evidenţa angajamentelor bugetare şi legale (SDE)
PO-110 Organizarea angajării, lichidării, ordonanţării şi plăţii cheltuielilor SDE
PO-111 Angajarea cheltuielilor SDE
PO-112 Plata cheltuielilor SDE
PO-113 Lichidarea cheltuielilor SDE
PO-114 Ordonanţarea cheltuielilor SDE
PO-115 Înserierea şi numerotarea formularelor financiar contabile ale SDE
PO-116 Organizarea și desfășurarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii SDE
PO-117 Procedura pentru initiere, aprobare, monitorizare si evaluare periodica a programelor de studii – LINK
PO-118 Procedura de elaborare a planurilor de invatamant – LINK
PO-119 Procedura privind metodologia de depunere la ARACIS a dosarelor de acreditare/evaluare periodica a programelor de studii licenta/master – LINK
PO-120 Desfasurarea activitatilor in cadrul Comisiei pentru relatia cu absolventii din USAMV Cluj-Napoca – LINK
PO-121 Desfasurarea activitatilor in cadrul Consiliului Consultativ din USAMV Cluj-Napoca – LINK
PO-122 Recunoașterea funcțiilor didactice obținute într-o instituție de învățământ superior acreditată în străinătate – LINK
PO-123 Recunoașterea de către USAMV Cluj-Napoca a diplomei și a titlului de doctor în științe obținut în străinătate – LINK
PO-124 Accesul cadrelor didactice si a cercetatorilor la baza materiala destinata activitatii de cercetare – LINK
PO-125 Evaluarea si monitorizarea internă a scolilor doctorale – LINK
PO-126 Stabilirea valorii rezultatelor activitatii de cercetare- dezvoltare – LINK
PO-127 Preventia si asigurarea respectarii normelor de etica si integritate academica in cadrul IOSUD USAMNCN – LINK
PO-128 PO Privind angajarea personalului USAMVCN in vederea ocuparii posturilor infiintate in afara organigramei pentru implementarea proiectelor din fonduri europene nerambursabile LINK
Manualul S.I.M.C. – Arhiva
Proceduri 2011-2015 – Arhiva
Proceduri 2016-2017 – Arhiva
Proceduri 2018-2021 – Arhiva