MANUALUL SISTEMULUI INTEGRAT DE MANAGEMENT AL CALITATII editia II, revizia – 2024 – LINK
MANUALUL SISTEMULUI INTEGRAT DE MANAGEMENT AL CALITATII – LINK
MANUALUL SISTEMULUI INTEGRAT DE MANAGEMENT AL CALITATII editia II, revizia 1 – 2018 – LINK
Model procedura operaţionala – 2024 – LINK
PROCEDURI OPERATIONALE
PS-01 Controlul documentelor
PS-02 Controlul înregistrarilor
PS-03 Audit intern
PS-04 Controlul produsului/serviciului neconform
PS-05 Actiuni corective
PS-06 Actiuni preventive
PS-07 Codul de etica si deontologie universitara – LINK
Codul de etica si deontologie universitara 2024 – LINK
PS-08 Inventarierea functiilor sensibile – LINK
PO-01 Analiza efectuata de management – 2018 – LINK
Analiza efectuata de management 2024 – LINK
PO-02 Competenta, conştientizare, instruire – 2018 – LINK
PO-03 Managementul resurselor umane – LINK
PO-04 Mentenanţa echipamentelor – LINK
PO-05 Achiziţii – LINK
PO-06 Controlul echipamentelor de măsurare şi monitorizare – LINK
PO-07 Comunicarea interna – LINK
Comunicarea interna 2024 – LINK
PO-08 Evaluarea satisfacţiei clientului si tratarea reclamaţiilor – LINK
PO-09 Semnarea şi înregistrare contractelor de muncă Cumul de funcţii pentru activitatea de cercetare – LINK
PO-10 Recrutarea Personalului didactic şi nedidactic auxiliar – LINK
PO-11 Angajarea Personalului didactic şi nedidactic auxiliar – LINK
PO-12 Angajarea Personalului didactic – LINK
PO-13 Stabilirea drepturilor salariale pentru personalul didactic – LINK
PO-14 Stabilirea drepturilor salariale pentru personalul nedidactic şi didactic auxiliar – LINK
PO-15 Întocmirea statelor de plată – LINK
PO-16 Încetarea contractului de muncă – LINK
PO-17 Sancţionare personalului didactic şi nedidactic auxiliar – LINK
PO-18 Autoevaluarea activitatii didactice si cercetare – LINK
Autoevaluarea activității didactice și de cercetare 2024 – LINK
PO-19 Desfăşurarea activităţii în Centrul de Informatizare şi Comunicaţii – LINK
Desfăşurarea activităţii în cadrul Compartimentului IT si Digitalizare 2024 – LINK
PO-20 Desfăşurarea activităţii Biroul de comunicare şi Relaţii Publice – LINK
PO-21 Descrierea activităţii de achiziţie a publicaţiilor – LINK
PO-22 Descrierea activităţii. de evidenta şi catalogare a cărţilor – LINK
PO-23 Descrierea activităţii de evidenta şi catalogare a revistelor – LINK
PO-24 Descrierea activităţii de schimb interbibliotecară – LINK
PO-25 Descrierea activităţii de eliberare a legitimaţiei de bibliotecă – LINK
PO-26 Descrierea activităţii de împrumut carte şi acces sala – LINK
PO-27 Descrierea activităţii de gestionare a bibliot. filiale – LINK
PO-28 Descrierea activităţii de împrumut interbibliotecară – LINK
PO-29 Descrierea activităţii de întocmire şi actualizare a registrului de risc – LINK
PO-30 Finalizarea studiilor de licenţa – LINK
Finalizarea studiilor de licenta 2024 – LINK
PO-31 Finalizarea studiilor de masterat – LINK
Finalizarea studiilor de master 2024 –LINK
PO-32 Activitatea de funcţionare a DIDFR – LINK
PO-33 Descrierea activităţii de funcţionare – ERASMUS+ – LINK
Descrierea activităţii în cadrul Biroului ERASMUS+ 2024 – LINK
PO-34 Deplasarea cadrelor didactice în străinătate – LINK
Deplasarea cadrelor didactice și a altor categorii de personal USAMVCN in strainatate si efectuarea platilor externe 2024 –LINK
PO-35 Deplasarea doctoranzilor în străinătate – LINK
Deplasarea doctoranzilor în străinătate și efectuarea platilor externe 2024- LINK
PO-36 Preluarea dosarelor de admitere ale studenţilor străini – LINK
Preluarea dosarelor de admitere ale studentilor straini 2024 – LINK
PO-37 Metodologie privind ocuparea posturilor didactice si de cercetare-2022 – LINK
Metodologie privind ocuparea posturilor didactice si de cercetare vacante 2024 – LINK
PO-38 Descrierea activităţii de analiza a managementului Staţiunii Didactice şi Experimentale (SDE)
PO-39 Acordarea burselor – LINK
PO-40 Exmatricularea studenţilor romani la propunerea facultăţilor – LINK
Exmatricularea studentilor la propunerea facultatii 2024 – LINK
PO-41 Întreruperea studiilor – LINK
Intreruperea studiilor 2024 – LINK
PO-42 Reînmatriculare studenţi romani – LINK
Reinmatricularea studentilor romani 2024 – LINK
PO-43 Reluarea studiilor – LINK
Reluarea studiilor 2024 – LINK
PO-44 Activitatea profesionala a studenţilor – LINK
PO-45 Metodologia de organizare şi desfăşurare a admiterii în ciclul de studii universitare de licenţă-2022 – LINK
Metodologia de organizare şi desfăşurare a admiterii în ciclul de studii universitare de licenţă 2024
– LINK
PO-46 Metodologia de organizare şi desfăşurare a admiterii în ciclul de studii universitare de masterat-2022 – LINK
Metodologia de organizare şi desfăşurare a admiterii în ciclul de studii universitare de masterat 2024 – LINK
PO-47 Metodologia de organizare şi desfăşurare a admiterii în ciclul de studii universitare de doctorale-2022 – LINK
PO-48 Organizarea şi desfăşurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice – LINK
PO-49 Descrierea activităţii a DPPD – LINK
Descrierea activității de funcționare a DPPD 2024 – LINK
PO-50 Mentinerea calitatii de titular in invatamant in anul universitar 2012-2013 – LINK
PO-51 Acodradrea gradaţiei de merit si a sporului de performanta academica – aprobata in Senat 08.02.2018 – LINK
PO-51 Acodradrea gradaţiei de merit si a sporului de performanta academica 2022 – LINK
PO-52 Majorare salar încadrare 10% – LINK
PO-53 Promovarea ofertei educationale si recrutare absolventi liceu – LINK
PO-54 Codul de Etica si Deontologie – LINK
PO-55 Imbunătăţirea calităţii activitatii didactice în urma evaluării cadrelor didactice de către studenţi – LINK
Imbunătăţirea calităţii activitatii didactice în urma evaluării cadrelor didactice de către studenţi 2024 – LINK
PO-57 Postarea informatiilor pe site-ul universitatii – LINK
Postarea informatiilor pe site-ul universitatii 2024 – LINK
PO-58 Evaluarea activitatii didactice de catre studenti – LINK
Evaluarea activitatii didactice de catre studenti 2024 – LINK
PO-59 Informarea cadrelor didactice privind norma didactica – LINK
PO-60 Evaluare colegială – LINK
Evaluarea colegiala 2024 – LINK
PO-61 Evaluare directorului de departament – LINK
Evaluarea cadrului didactic de catre Directorul de Departament 2024 – LINK
PO-62 Recunoasterea de catre scoala doctorala a unor module si stagii din cadrul programului de master – LINK
Recunoasterea de către școala doctorală a unor module si stagii din cadrul programului de masterat 2024 – LINK
PO-63 Procedura pentru alocare subdomeniu usamvcluj.ro – LINK
Procedură pentru alocarea de subdomenii USAMVCLUJ.ro 2024 – LINK
PO-64 Procedura alocare adresa de email – LINK
Procedura alocare adresa de email – LINK
PO-65 Procedura predare-primire soft – LINK
Procedura predare-primire software 2024 – LINK
PO-66 Procedura predare-primire computer-server
PO-67 Procedura pentru alocare ip public – LINK
Procedura pentru alocare ip public – LINK
PO-68 Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata – LINK
PO-69 Elaborarea proiectului de buget venituri si cheltuieli – LINK
PO-70 Organizarea si exercitarea controlului financiar preventiv propriu – LINK
PO-71 Inregistrarea, acordarea si justificarea avansurilor in numerar lei – LINK
PO-72 Efectuarea inventarierii patrimoniului – LINK
PO-73 Intocmirea, aprobarea si depunerea situatiilor financiare trimestriale si anuale – LINK
PO-74 Decontarea cheltuielilor de delegare in alta localitate in interesul serviciului – LINK
PO-75 Eliberearea din magazie a materialelor pentru consum
PO-76 Transmiterea fara plata a bunurilor aflate in stare de functionare – LINK
PO-77 Valorificarea activelor fixe si a bunurilor de natura obiectelor de inventar – LINK
PO-78 Casarea activelor fixe/bunurilor de natura obiectelor de inventar – LINK
PO-79 Evidenta obiectelor de inventar la locurile de utilizare si/sau pastrare – LINK
PO-80 Operatiunile de casa – LINK
PO-81 Evidenta bunurilor primite prin donatie – LINK
PO-82 Pastrarea si arhivarea documentelor contabile – LINK
PO-83 Monitorizarea planului de invatamant ID – LINK
Monitorizarea planului de invatamant ID 2024 – LINK
PO-84 Actualizarea periodica a materialelor de studiu ID – LINK
Actualizarea periodica a materialelor de studiu ID 2024 – LINK
PO-85 Monitorizarea sistemului tutorial si de comunicare bidirectionala ID – LINK
Monitorizarea sistemului tutorial si de comunicare bidirectionala in sistemul ID 2024 – LINK
PO-86 Evaluarea performantelor coordonatorilor de discipline, cadrelor didactice evaluatoare si a tutorilor – LINK
Evaluarea performantelor coordonatorilor de discipline, cadrelor didactice evaluatoare si a tutorilor 2024 – LINK
PO-87 Perfectionarea personalului didactic si administrativ ID – LINK
Perfectionarea intregului personal didactic si administrativ implicat in programele ID 2024 – LINK
PO-88 Recunoașterea de către USAMV a calității de conducător de doctorat sau a abilitării obținute în străinătate – LINK
PO-89 Desfășurarea activității în cadrul Oficiului juridic – 2018 – LINK
Desfășurarea activității în cadrul Oficiului juridic 2024 – LINK
PO-90 Achizitia directa de produse/servicii/lucrari – LINK
PO-91 Descrierea activităţii de asigurare a intervenţiilor, întreţinerea şi repararea patrimoniului – LINK
PO-92 Descrierea activităţii de efectuare a curățeniei și dezinfecției în spațiile de învățământ – LINK
PO-93 Descrierea activităţii de întreţinerea parcului din universitate – LINK
PO-94 Programul de asigurare si imbunatatire a activitatii de audit – LINK
Îmbunătățirea calității activității de audit 2024 – LINK
PO-95 Desfasurarea misiunii de audit. Interventia la fata locului – LINK
Desfasurarea misiunii de audit. Interventia la fata locului 2024 – LINK
PO-96 Elaborarea proiectului planului anual – LINK
Elaborarea planului anual 2024 – LINK
PO-97 Pregatirea misiunii de audit intern – LINK
Pregătirea misiunii de audit intern 2024 – LINK
PO-98 Raportarea rezultatelor misiunii de audit – LINK
Raportarea rezultatelor misiunii de audit 2024 – LINK
PO-99 Urmarirea recomandarii misiunii de audit – LINK
Urmărirea recomandărilor misiunii de audit 2024 – LINK
PO-100 Elaborarea proiectului planului strategic – LINK
Elaborarea proiectului planului strategic-2024 – LINK
PO-101 Organizarea controlului financiar preventiv propriu (SDE)
PO-102 Organizarea și desfășurarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii SDE
PO-103 Gestionarea bunurilor materiale, obiectelor de inventar și mijlocelor fixe aflate în patrimoniul Stațiunii Cojocna
PO-104 Gestionarea bunurilor materiale, obiectelor de inventar și mijlocelor fixe aflate în patrimoniul Stațiunii de Cercetări Horticole Cluj-Napoca
PO-105 Gestionarea bunurilor materiale, obiectelor de inventar și mijlocelor fixe aflate în patrimoniul Stațiunii Jucu
PO-106 Gestionarea bunurilor materiale, obiectelor de inventar și mijlocelor fixe aflate în patrimoniul Stațiunii Hoia
PO-107 Organizarea controlului intern în domeniul financiar-contabil al SDE
PO-108 Întocmirea, aprobarea şi înregistrarea planului anual de control în domeniul financiar-contabil
PO-109 Evidenţa angajamentelor bugetare şi legale (SDE)
PO-110 Organizarea angajării, lichidării, ordonanţării şi plăţii cheltuielilor SDE
PO-111 Angajarea cheltuielilor SDE
PO-112 Plata cheltuielilor SDE
PO-113 Lichidarea cheltuielilor SDE
PO-114 Ordonanţarea cheltuielilor SDE
PO-115 Înserierea şi numerotarea formularelor financiar contabile ale SDE
PO-116 Organizarea și desfășurarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii SDE
PO-117 Procedura pentru initiere, aprobare, monitorizare si evaluare periodica a programelor de studii – LINK
Initierea aprobarea monitorizarea si evaluarea periodica a programelor de studii 2024 – LINK
PO-118 Procedura de elaborare a planurilor de invatamant – LINK
Elaborarea planurilor de invatamant 2024 – LINK
PO-119 Procedura privind metodologia de depunere la ARACIS a dosarelor de acreditare/evaluare periodica a programelor de studii licenta/master – LINK
Metodologie de depunere la ARACIS a unui dosar de acreditare si evaluare periodica a programelor de studii licenta si master 2024 – LINK
PO-120 Desfasurarea activitatilor in cadrul Comisiei pentru relatia cu absolventii din USAMV Cluj-Napoca – LINK
Procedură privind organizarea și funcționarea Centrului ALUMNI din USAMVCN 2024 – LINK
PO-121 Desfasurarea activitatilor in cadrul Consiliului Consultativ din USAMV Cluj-Napoca – LINK
Desfășurarea activităților în cadrul Consiliului Consultativ din USAMVCN 2024 – LINK
PO-122 Recunoașterea funcțiilor didactice obținute într-o instituție de învățământ superior acreditată în străinătate – LINK
Recunoasterea functiilor didactice din invatamantul universitar obtinute intr-o institutie de invatamant superior acreditata in strainatate 2024 – LINK
PO-123 Recunoașterea de către USAMV Cluj-Napoca a diplomei și a titlului de doctor în științe obținut în străinătate – LINK
PO-124 Accesul cadrelor didactice si a cercetatorilor la baza materiala destinata activitatii de cercetare – LINK
PO-125 Evaluarea si monitorizarea internă a scolilor doctorale – LINK
Evaluarea si monitorizarea internă a studiilor universitare de doctorat in IOSUD USAMVCN 2024 – LINK
PO-126 Stabilirea valorii rezultatelor activitatii de cercetare- dezvoltare – LINK
Stabilirea valorii rezultatelor activitatii de cercetare-dezvoltare in vederea dezvoltarii acestora 2024 – LINK
PO-127 Preventia si asigurarea respectarii normelor de etica si integritate academica in cadrul IOSUD USAMNCN – LINK
Prevenția și asigurarea respectarii normelor de etică si integritate academica in cadrul IOSUD USAMNCN 2024 – LINK
PO-128 PO Privind angajarea personalului USAMVCN in vederea ocuparii posturilor infiintate in afara organigramei pentru implementarea proiectelor din fonduri europene nerambursabile LINK
Procedura privind angajarea personalului USAMVCN in vederea ocuparii posturilor infiintate in afara organigramei pentru implementarea proiectelor din fonduri europene nerambursabile 2024 –LINK
PO-129 Procedură privind evaluarea performanțelor profesionale individuale ale personalului didactic auxiliar și nedidactic –LINK
PO-130 Descrierea activității de pază în campus, cămine și cantina –LINK
PO-131 Întreținerea patrimoniului – LINK
PO-132 Pregătirea și realizarea investițiilor –LINK
PO-133 Desfasurarea misiunilor de audit intern. Analiza problemelor si formularea recomandarilor-LINK
PO-134 Desfasurarea misiunii de audit. Efectuarea testarilor si formularea constatarilor-LINK
Manualul S.I.M.C. – Arhiva
Proceduri 2011-2015 – Arhiva
Proceduri 2016-2017 – Arhiva
Proceduri 2018-2021 – Arhiva